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Ma è sempre meglio partecipare no?
so che nn si vede molto bene, ma se avete visto il video di Ghost Rider 3 lo capite: mi riferisco a quel tubo con in testa un tappo giallo vicino al serbatoio liquido freni.
Al posto della vaschetta dell'olio c'? il tubo....
Il gixer del fantasma ha la frizione idraulica....
mi sa che hai ragione
ecco la scheda interventi della gixxer in questione
ENGINE:
988cc
Port & Gas Flow Cylinder Head
Factory cylinderhead gasket
Suzuki GSX-R600 K1 valve springs
Yoshimura stage 2 cams with slotted cam Sprockets
Yoshimura tri-oval full race system
Factory fuel injection system
Power comander PC3R
Nicko G-pack
Factory kit gearbox
NRC engine covers
power, 191hp on the back wheel
BODY WORK:
Carbon fuel tank
Carbon Frameguards
Carbon Rear Hugger - Vented
Carbon Heelplates
Carbon Exhaust Hanger
Carbon chainguard
EVO Undertray
Carbon fairing
Carbon race Seat
Crash mushroms on the frame & front wheel
CHASSI:
Fully race prepared front forks by Wilbers
Race reardamper, Wilbers
?hlins stearing damper
NBM hydraulic steel brake lines in front and rear.
Harris footrest kit with adjustable footpeg position.
Race brake pads in front and rear
ISR mastercylinder/front brake
ISR clutch lever
ISR brake discs in front and rear
Harris clip-on
ISR dual full floating 300mm discs in front
ISR 220mm disc in rear
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