Originally posted by M0T0M@N!@c0
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Veneti...
Collapse
X
-
Smanettonazzo
- Dec 2007
- 14112
- 42
- Maschio
- 3
- terra veneta!!!
- valeri sport!
- garage vuoto al momento
- Send PM
-
Fotografaro ufficiale
- Jun 2006
- 74200
- 39
- Maschio
- 11
- moRta di ViOLenza (TV)
- fotografo
- in via di definizione
- Send PM
Originally posted by M0T0M@N!@c0 View Postun vero veneto non avrebbe mai "chiesto": " chi casso sito?"...
ma avrebbe Domand?: Che casso ti vol??Originally posted by marco_vicenza View Postpoi "CHE CASSO TI VOL?" ? pi? veneziano
CHE CASSO VUTO? invece ? pi? veneto!
dita questo....un veneto DOC no avaria mai dito zio can...................................
Comment
-
Originally posted by M0T0M@N!@c0 View Postun vero veneto non avrebbe mai "chiesto": " chi casso sito?"...
ma avrebbe Domandà: Che casso ti vol??
Originally posted by marco_vicenza View Postpoi "CHE CASSO TI VOL?" è più veneziano
CHE CASSO VUTO? invece è più veneto!
Si che dopo basta spostarse diese chiometri da casa pa sentire che el diaeto cambia un fiatin...
Cmq queo che parlo mi è l'è el meio soprattutto pai accenti...Last edited by x-erre; 28-05-10, 18:51.
Comment
-
ma vala'...volio metare el dialeto dea bassa????qua tutti con la esse ma noantri ghemo la z.... zinquezento!!!
Comment
-
Tra Venezia, Padova, Vinceza e Verona c'è un bel po' di differenze...
Già io non sopporto il dialetto della bassa Veronese qua..
troppo grezzo infarcito di ostie
Comment
-
-
AKA FaGGiano
- Nov 2005
- 22272
- 45
- Maschio
- 4
- monselice (PD)
- rompi maroni in una ditta edile
- DUCATI 999s BLU;KTM 450 SMR
- Send PM
forte
ma avrebbe Domandà: Che casso ti vol??
Originally posted by benjofactory View Posteora....maniaco el ga rason....però le vero che ti vol lìè venessiano...
dita questo....un veneto DOC no avaria mai dito zio can...................................
Originally posted by x-erre View PostChe casso che te voi, ...semmai
..Appunto!
Si che dopo basta spostarse diese chiometri da casa pa sentire che el diaeto cambia un fiatin...
Cmq queo che parlo mi è l'è el meio soprattutto pai accenti...Last edited by fajan 999s; 28-05-10, 22:33.
Comment
-
Superbiker
- Feb 2007
- 8905
- 40
- Maschio
- 4
- Mestre (VENEZIA)
- Tuono Fucktory, Honda Transalp XL600V,Gilera TG1
- Send PM
Scuseme fioi se mi so nato nea Serenissima Repubblica....
comunque metèa come che voì... mi resto de l'idea che un vero veneto nol se preocuparia co chi che el parla...ma de cossa casso che el voe questo...
specie se come ET l'è un fià scureto de pee come minimo un bon VENETO pensa de ver a che far co un teròn e quindi el se indispettisse subito...
e aea fine ga raxon el Benjo...
un VERO VENETO gavaria finio a frase co dò sarache...
vi invito cordialmente ad ascoltare qualche dialogo dei RADIOSBORO
che po' dito tra persone colte come de nialtri... dovaria esserghe in mexo almanco un "magnime a coa"Last edited by M0T0M@N!@c0; 29-05-10, 01:44.
Comment
-
AKA FaGGiano
- Nov 2005
- 22272
- 45
- Maschio
- 4
- monselice (PD)
- rompi maroni in una ditta edile
- DUCATI 999s BLU;KTM 450 SMR
- Send PM
Mi penso de raccojere tutte le bone quaità dell'essere veneto (e anca un pochettin boaro ):biastemo e qualche olta rutto e scoreso ,ma no bevo vin o alcoici in generae ,sò on toso par ben mi...DC
Comment
-
Originally posted by fajan 999s View PostMi penso de raccojere tutte le bone quait? dell'essere veneto (e anca un pochettin boaro ):biastemo e qualche olta rutto e scoreso ,ma no bevo vin o alcoici in generae ,s? on toso par ben mi...DC
Comment
X
Comment